
|
Vizuālās mākslas (1.-9.kl.) un kompozīcijas (5.-9.kl.) priekšmetu programma veidota, lai attīstītu formas un proporciju uztveri, apgūtu perspektīvas likumsakarības. Audzēkņi iepazīst dažādas grafiskās tehnikas un materiālus, izteiksmes līdzekļus. Tiek veidota izpratne par zīmējumu kā pamatu dažādās mākslas nozarēs un kā patstāvīgu mākslas veidu. Vizuālās mākslas un kompozīcijas nodarbībās radošie uzdevumi mijas ar dabas studēšanu, kompozīcijas un krāsu mācības darbiem. Tiek apgūtas gan sedzošas (guaša vai akrils), gan lazējošas (akvarelis) glezniecības tehnikas, kā arī dažādi mākslas izteiksmes līdzekļi. Audzēkņi studē, kopē un radoši interpretē mākslinieku darbus. Gleznojot klusās dabas uzstādījumus, tiek apgūtas krāsu attiecības, atveidota gaismēna un telpiskums. Mācību gada ietvaros atsevišķas nodarbības notiek muzejos, izstādēs un plenērā. Audzēkņi ar radošajiem darbiem regulāri piedalās dažāda mēroga konkursos, izstādēs.
|
Pedagogi vizuālajā mākslā: Inga Dišlere, Juris Dārziņš, Baiba Paegle
Pedagogi kompozīcijā: Inguna Pavasare, Viva Dzene, Inese Margēviča, Juris Dārziņš, Aigars Otaņķis, Baiba Paegle