Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

 

O. Kalpaka Rīgas Tautas daiļamatu pamatskola

     

PROJEKTS - “ATBALSTS KOMPETENČU PIEEJAS

ĪSTENOŠANAI SKOLĀ”

 
 

Projekta nosaukums: Skolotājs - digitālo tehnoloģiju lietpratējs!

Projekta numurs: RIMC-20-116-DV

Projekta īstenotājs: O. Kalpaka Rīgas Tautas daiļamatu pamatskola

Projekta atbalstītājs: Rīgas Izglītības un informatīvais centrs

Projekta mērķis: OKRTDP pedagogiem iemācīt apgūt un pielietot jaunākās tehnoloģijas un digitālās prasmes daudzpusīga, efektīga izglītības procesa nodrošināšanai un uzlabošanai, informācijas iegūšanai, komunikācijai un vienkāršai problēmu risināšanai jebkurā dzīves jomā. Digitālā kompetence ir jautājums par zināšanu un prasmju pielietošanu visos dzīves un dzīvošanas aspektos. Un tāpat, kā tas ir lasīšanas, rakstīšanas, runāšanas un rēķināšanas gadījumā, kompetenci mēs iegūstam pakāpeniski, mācoties “pa spirāli”, pakāpeniski būvējot to uz spēcīga pamata, mācoties un apgūstot jaunas prasmes, kad iepriekš apgūtais ir kļuvis par mūsu intuīcijas un neapzināto zināšanu daļu. Projektā iesaistījās 35 pedagogi.

Projekta uzdevums: Panākt, ka uzlabojot digitālās iemaņas ar dažādiem zināšanu līmeņiem, tajā skaitā prasmes, lietot tiešsaistes sadarbības un apmācību tehnoloģijas, pedagogi būs guvuši pārliecību par sevi un droši organizēs, vadīs savu mācību procesu, līdzdarbosies ar skolēniem un viņu vecākiem. Ir pamats teikt, ka iegūtā zināšanu bāze pavērs ceļu mūsu pedagogiem uzsākt darbu pie kopīgas digitālo mācību materiālu bāzes izveides.

Spilgtākie iespaidi, viedokļi un ieguvums: ko par šo mācību programmas apguves posmu saka paši pedagogi:

  • Sapratu, ka šīs prasmes ļaus man turpmāk daudz efektīvāk sagatavoties un izmantot mācību stundām paredzēto laiku. Paldies lektoram R. Runcevičam par sapratni- mēs bijām tik dažādi gan pēc vecuma, gan zināšanām.
  • Mācību programmas sākums man šķita kā jauna dimensija, bet mācību posma noslēguma secinājums: “Atvērās jauns skata punkts, kas ļauj izprast procesus un pasauli dziļāk caur šo prizmu”.
  • Skaidrs ir viens- tehnoloģijas ir jāiekļauj mācību procesā. Zinu, ka skolēnus aizrauj vizuāli uzskatāmi pasniegta mācību viela- prezentācijas, krāsainu attēlu un fotogrāfiju demonstrēšana stundu laikā.
  • Zināšanu pamati ir atsvaidzināti un sagatavoti labi mācību materiāli, kurus brīvā brīdī var apskatīt. Tagad atliek pakāpeniski, maziem solīšiem pašam virzīties uz priekšu un attīstīt digitālās kompetences. Mums kā skolotājiem ir jādemonstrē audzēkņiem labas zināšanas.
  • Pateicoties šim mācību kursam, esam kļuvuši daudz drosmīgāki, pārliecinātāki par savām digitālajām prasmēm. Šis ir jauns izaicinājums mums ikvienam, lai turpinātu uzsākto -kopējas mācību materiālu bāzes izveides, kas šajā attālinātajā mācību procesā tik ļoti nepieciešams un noderīgs.

 

Projekta īstenošanas periods: 23.11.2020.- 31.05.2021.

Projekta finansējums: 504.00 eiro
 
     
     
 
 
 
 

PROJEKTS - “TAUTU RAKSTU VIJAS”

 
 
 

Projekta nosaukums: Tautu rakstu vijas!

Tautu rakstu vijas!

Projekta numurs: 2020.LV/MTSP/03

Projekta atbalstītājs: Vangažu Ukraiņu biedrība “Jatraņ”, biedrība “Sadarbības paltforma”

Projekta mērķis: Ar inovatīviem paņēmieniem attīstīt savstarpējās sapratnes divvirzienu procesu, kurā mazākumtautību un latviešu bērniem, jauniešiem ir nodrošinātas iespējas konstruktīvi līdzdarboties, savstarpēji veicinot starpkultūru kontaktus un sekmējot vienlīdzību, kultūras mantojuma apzināšanu, piederības sajūtu Latvijai un kopīgu izpratni par kultūras un kultūrvēstures jautājumiem.

Mērķa grupa: krievu ( Daugavgrīvas vidusskola, Bolderājas mākslas un mūzikas skola), igauņu ( Rīgas Igauņu pamatskola), ukraiņu ( Vangažu vidusskola) un latviešu bērni, jaunieši ( O. Kalpaka Rīgas Tautas daiļamatu pamatskola).

Projekta īstenošanas periods: 02.09.2020.- 31.10.2020.

 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
Save
Sīkfailu lietotāja preferences
Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu jums vislabāko pieredzi mūsu vietnē. Ja noraidīsiet sīkdatņu izmantošanu, šī vietne var nedarboties, kā paredzēts.
Piekrist
Nepiekrist
Read more
cookie2022
html
Accept
Decline